Saturday, September 24, 2016

Gratis Forex Beleggingsportefeulje Dop

Wat is die Beste Portefeulje dop sagteware / Sites? Print This Post Iemand het my gevra 'n groot vraag nou die dag: Wat is die beste sagteware of webblad webwerwe om jou portefeulje te hou? Ek moes beantwoord 8220; I dont know.8221; Daar is baie goeie pro opsies in die kantoor, gebruik ons ​​Bloomberg ($ 1600 per maand) en Morningstar ($ 500 per maand). Maar wat is die ordentlike gratis of redelike verbruiker graad webwerwe om jou beleggings te spoor? Ek het met Marketwatch gespeel. Yahoo Finansies. Wiki Belê maar omdat ek alles op TD het (ons analise is elders), ek het nooit werklik 'n gevoel vir die sterk - en swakpunte van elk van hierdie. So, laat oorweeg dit 'n oop draad wat is jou gunsteling portefeuljebestuur gereedskap? Gebruik asseblief die kommentaar op jou eie onkunde, onbekendheid demonstreer met empiriese data en 'n gebrek aan respek vir wetenskaplike kennis. Maak seker dat jy strooi mans te skep en argumenteer teen dinge wat ek nie gesê of geïmpliseer. As jy voorheen gediskrediteer nooi na irrelevant kon herhaal of stuur die gesprek, die onderwerp af besprekings, sal dit waardeer word. Laastens, vriendelik af te sien al beleefdheid in jou diskoers. jy is, na alles, anoniem.


No comments:

Post a Comment