Tuesday, October 4, 2016

Forex Met Wizetrade

Dave, Toronto Dit is 'n opvolg op my pos van 'n maand gelede. Om saam te vat ek getoets die bevel handel sagteware en gevind dat dit h wees ***. Ek kennis gestel Wizetrade via e-pos en faks op dag 11 na die aankoop van 'n volle terugbetaling, (soos per die voorwaardes van die ooreenkoms wat ek onderteken met hulle ek het 14 dae om 'n terugbetaling as ek was nie gelukkig en die terugbetaling was veronderstel binne 30 dae ingedien moet word van daardie punt af). Wel dis al 30 dae nou en geen terugbetaling uitgereik is op my kredietkaart. So ek het weer per e-pos die maatskappy te vra vir besonderhede verstrek waarom. Boy wat 'n idioot Ek was om dit te doen in die eerste plek. Nou is ek nog steeds uit $ 5000. WEES baie versigtig van die maatskappy PPL. HULLE prooi op niksvermoedende mense wat min MOET geen kennis van die forex mark. HULLE is geen maklike manier om geld te maak mense. Dit verg harde werk en OPLEIDING. So moet asseblief nie weggooi jou geld aan mense hou hiervan. 2009/08/28 1 Ster Wel, ek seker wens dat ek om hierdie webwerf het gegaan voordat ek die BEVEL HANDEL FX sagteware gekoop. Ek is 'n nuwe handelaar om die markte en wou kry in forex. 'N Vriend van my was die gebruik van die handleiding opdrag handel aandele sagteware en aanbevole my te probeer wizetrade. Ek het koue rillings hardloop teen my rug as gevolg van alles wat jy gesê het oor die maatskappy vir my ware gelui. Al die hoë druk verkope, die "draai op die strategieë in die oggend en kop na die gholfbaan, terwyl die sagteware maak geld" roetine was iets wat ek het vir. Ek is in die dag 11 van my verhoor en ek betaal $ 4995.00USD vir die sagteware, (soos ek Kanadese oor 6k). Ek het vandag per e-pos te vra vir 'n terugbetaling as ek nou besef dat die sagteware is 'n vrede van kak. Tot dusver het ek een van hul afrigters het bel my byna skree op my want ek gelys die kwessies hieronder en vertel hulle dat hul produk is nie vir my nie. Ek het amper hang die telefoon op hom. Sedertdien (en as ons praat my selfoon het uitgedrink 4 keer nou int hy verlede uur van ek "m seker hul" herstel "hoë druk verkope spanne. Ek gaan om te hou by my gewere en bid dat hulle my geld terug te betaal. Hier is 'n paar van my gedagtes en ervarings met hierdie maatskappy. 1) In net 11 dae ervaar ek 'n half dosyn foute met die softrware dat tegniese ondersteuning wat nodig is om op te los. Foute wat beteken runtime foute wat die sagteware neergestort. 2) Die sagteware is moeilik om te navigeer en die kaarte kan nie rondgeskuif word as jy verskeie monitors. Dit bly op 'n skerm en jy wil hê om die venster sagteware uit te brei na alle monitors as jy wil om te werk aan verskeie skerms. Dit is baie moeilik om te onderhou. 3) die sagteware is baie beperk in die verskaffing van data mark. Jy moet met die hand kaarte vir huidige paar pryse na te gaan. 4) Alle handel is gebaseer op die koop en verkoop van druk en as jy op soek is na tradisionele kaarte dan is jy uit van geluk. 5) Live handel ek het iets soos 4 vir 25 ambagte met 'n netto verlies van $ 480,00 VSA uit my $ 2700US rekening. Kry hierdie. Uit die 4 oorwinnings, drie was my eie as ek met die hand verhandel terwyl die 1 vir 21 rekord is gebaseer op die Wizetrade kundiges advies van hul Wizetrade TV-program wat is daar om te help met die opstel gedefinieerde of gemeenskapsgebaseerde strategieë en loop weg vir die dag. 6) Kliëntediens - ek sal hulle uit 10. gee 'n 10 Soos 'n goeie verkope maatskappy Ek dink niemand wil hê jy moet vra vir 'n terugbetaling binne die tydraamwerk alloted so ek dink hulle hou op die top van jou om te probeer en " woo "jy tot op die tyd loop uit. Oor al het ek leer toeken oor forex. Maar ongelukkig het ek geleer op my eie deur die web. Ek het ontelbare ure spandeer lees artikels en kyk vids op YouTube. Dit is iets wat ek moes gedoen het voor te spring kop eerste in die vuur. Maar ek dink dit is een wat ek nodig het om te leer. Ek voel 'n bietjie hier al soos ek voel dat ek gebruik gemaak van hierdie maatskappy scammed. Die ou addage "koper wees ware" is dreun in my kop. As ek my geld kan terugkry dan is ek net af $ 500. Dit is beter as om uit $ 6000 en op soek na 'n nuwe kliënt te gebruik. Ek dink dat ek gaan probeer om so veel as wat ek kan uit die web te leer. Sluit 'n paar gebruikers groepe, papier handel vir 'n maand en dan gaan woon op 'n gratis platform van 'n betroubare makelaar. Dankie almal vir eerlik oor jou ervarings met WTFX. Ek sal jou laat weet as ek my geld nie terug van hierdie ouens doen kry. Is Wizetrade regtig so maklik? As jy al ooit probeer handel aandele op jou eie, of om enige soort van tegniese ontleding van aandele op jou eie, dan kan jy reeds weet hoe moeilik en tydrowend kan wees. Ek bedoel, wat die heck kan 'Fibonacci' veel minder weet hoe dit help om 'n beter-beurs besluit selfs uitspel? En dit is die uitdaging wat enige-beurs sagteware verskaffer moet oorkom. Hulle moet 'n komplekse stel van data en veranderlikes te neem en die skep van 'n stelsel wat maak dit maklik om te verstaan ​​en maklik om te gebruik. dit is geen geringe prestasie! Maar wat ek gevind is dat Wizetrade staat wees om hierdie oorweldigende probleem te neem en te vereenvoudig dit in 'n maklik om te skerm wat al die data 'n mens nodig het om meer winsgewend-beurs besluite te neem het gebruik is. Deur die gebruik van hul persoonlike grafiese koppelvlak, Wizetrade neem 'n klomp van die rou data, wat normaalweg nutteloos om die gemiddelde belegger sou wees, en draai dit in 'n grafiese formaat wat 'vertel 'n storie "oor 'n voorraad. Dink 'Apple' en die manier waarop hulle in staat was om te maak met behulp van 'n rekenaar makliker deur die gebruik van die "punt en kliek op 'n grafiese koppelvlak teenoor die ou DOS stelsel van tik 'beveel. dit is regtig dieselfde konsep hier. Wizetrade het ook geneem hul opleiding 'n reuse-sprong in die koninkryk van vereenvoudiging deur te erken dat slegs sowat 1% van die bevolking ooit krake oop diegene telefoonboek grootte handleidings. In plaas daarvan, hulle lewer 'n innoverende opleiding stelsel wat se jy terugsit en video te kyk op jou rekenaar om te leer hoe om die beste gebruik van hul stelsel en handel strategieë wat gebruik word deur ander suksesvolle handelaars laat. Aangesien ek nie in die "1% bracket 'val, ek vind hierdie soort opleiding te meer na my smaak wees. Ek sou eerder terugsit en kyk TV in die oggend, terwyl die drink 'n warm koppie koffie as spandeer my nagte lees van 'n komplekse handleiding. Wanneer is Wizetrade "Nie aanbeveel? Hier is waar is kry 'n bietjie verwarrend. Na alles, as die Wizetrade stelsel is so maklik om te gebruik, waarom sou ek sê vir almal wat Wizetrade is "Nie aanbeveel? Dit sal 'n bietjie meer verduideliking te neem, maar vashou aan my net 'n bietjie langer en dit sal alles sin maak. Jy sien, daar is 'n gevaar vir die maak van 'n stelsel te maklik en die gevaar is dat mense sal begin om te dink dat die "stelsel" alleen alles sal doen vir hulle. Ek sal erken dat na die gebruik van die vrye Wizetrade demo en kyk na die TV opleiding wat selfs ek voel soos om in 'n bietjie dag handel aksie. Maar eerlik, ek is regtig meer van 'n onderlinge fonds persoon as 'n-beurs persoon. en dit is OK, daar is niks fout met die verhuring van ander beheer van jou voorraad beleggings vir jou. Die sleutel is dat jy nodig het om te erken watter tipe belegger u is en vashou aan dit. Ek aanvaar die feit dat ek waarskynlik 'n laer opbrengs op my Mutual Fondse maak, en waarskynlik betaal 'n baie meer in fooie as wanneer ek sou dit self te doen, en neem beheer van my beleggings. En dit is hier waar ek sien die meeste mense wat ontevrede is met Wizetrade geword. hulle is regtig 'hande af "Mutual Fonds mense soos ek en moet net aanvaar eerder as om te probeer om 'n verandering te maak. So hier is wat ek nie Wizetrade beveel om: Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat dink hulle koop van 'n "lotto kaartjie" in plaas van 'n handel stelsel. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat aandele verhandel so dikwels as Ek handel my Kersfees versierings. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat dink dat 'n handel stelsel is 'n plaasvervanger vir denke. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat meer tyd te spandeer die beplanning van hulle nagtelike TV skedule as hul finansiële toekoms. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat passiewe beleggers soos ek. net koop 'n onderlinge fonds en vergeet dit. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat nie belangstel in die neem van beheer van hul beleggings in 'n gedissiplineerde en doelgerigte wyse. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat nie op die leer van die volledige stelsel om te verstaan ​​hoe dit werk nie beplan. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat dink die "groen lig" en "rooi lig" alleen sal hulle draai in 'n Warren Buffett vlak handelaar. En uiteindelik. Ek het Wizetrade nie aanbeveel vir mense wat minder geld om te belê as die stelsel koste het of jy jou geld nooit weer terug te maak in handel winste. So wat moet Wizetrade oorweeg? Mense wat huidige voorraad handelaars en is op soek na 'n bykomende voordeel in die mark. Huidige handelaars op soek na meer aktiewe handelaars in meer wisselvallig en potensieel meer winsgewend gebiede maw Swing handel, ens word Mense op die oomblik nie handel, maar met die ware begeerte en toewyding om te leer en te implementeer die volle voordele van die Wizetrade stelsel. Mense moeg van ondergemiddelde opbrengste en bogemiddelde uitgawes van onderlinge fondse. Mense wat bereid is om hul TV remote af vir ten minste 1 uur per dag daardie tyd tot die bestuur van hul stelsel sit en wy. En terwyl daar is 'n paar gratis en aanlyn opleidingsprogramme ingesluit met jou Wizetrade stelsel maw WizeTV, ens daar is nog 'n ding wat ek raai. As jy van plan is regtig die maksimering van die voordele van die stelsel. belê die ekstra geld vir 'n kleintjie op een opleiding wat Wizetrade bied. Daar is niks soos 'n klein hand wat aan die voorkant om werklik te spring begin jou pogings. Maak die persoonlike afrigting lyk 'n bietjie pricy? Seker dit doen. maar dink oor hoeveel bykomende kontant wat jy in jou sak sal moet aan die einde van die jaar as dit afrigting belegging help jy verdien 'n bykomende 5%. nou lyk dit pricy? Nou dink oor die verlies van ambagte wat jy gemaak het in die verlede. hoeveel het die kos wat jy? Hmmm. noudat afrigting blyk 'n baie goedkoper is dit nie? So as jy ernstig is oor die maak van geld in die aandelemark is, en as jy ernstig is oor die gebruik van 'n stelsel soos Wizetrade is, maak seker dat jy jouself toewy tot sukses. Geen stelsel maak die besluit vir jou, die grafiese en uitleg maak dit maklik vir jou, maar hulle is nog steeds net hulpmiddels om jou te help die finale besluit te neem. As jy verantwoordelikheid vir jou finale handel besluit kan neem dan kan ek beveel Wizetrade na jou toe. Wizetrade is 'n groot hulpmiddel wanneer dit gekombineer met die ander groot hulpmiddel in jou kop. maak seker dat jy beide gebruik om jou-beurs wins te maksimeer. Beste wense, P. s. As jy wil graag my probeer en bewese metode waar jy 'n betroubare inkomste uit die gerief van jou eie huis kan skep sien dan Sluit hieronder. en Ek sal julle my eksklusiewe verslag te stuur. Verbeter jou handelsresultate ongeag van jou vorige handel ervaring. Opleiding is hart van die Wizetrade® belofte: Belê in ons, en ons sal belê in jou. Terwyl ons 'n groot deel van die basiese en gevorderde kursusse gratis, bied ons ook 'n gevorderde meervoudige dag handel retraites en opleiding klasse aan jou verdiep in ons sagteware strategieë en kaarte. Daar is geen beperking op leer, en ons is hier om jou te so ver as wat jy wil om te gaan neem! TradingViews FOREX Studie Hall met Mark Schumacher: Gratis Sluit Forex Instrukteur, Mark Schumacher vir 'n in diepte kyk na die handel die buitelandse valuta mark met behulp van die Light Wave Suite van sagteware programme! Tydens elke sessie Hall, Mark is gelukkig om beide sagteware en markverwante vrae te neem. TradingViews FOREX Webinar met Blake môre GRATIS Sluit veteraan FOREX afrigter Blake Morrow as hy sien hoe om tendens lyne te identifiseer en hoe om dit te verhandel. Daarbenewens sal hy verduidelik wat dit beteken vir die mark en hoe om hierdie inligting te gebruik tot jou voordeel! TradingViews FOREX Webinar met Lindsay Hall: Gratis Leer hoe om jou dag te kry om handel te dryf die forex mark. Waar begin jy? Wat het jy nodig om te weet? Hoe kan jy voor te berei vir die forex dag wat jy oor om te begin is? Al hierdie vrae, en nog baie meer, sal beantwoord word tydens hierdie gratis webinar. Wizetrade Forex en Stock Trading Fun: Lindsays Hot Picks 2008/07/23 Van Wizetrade nasionale afrigter: Lindsay Hall My vorige bakkie van gister was AAP om die lang kant en my voorraad pick vir vandag Eix om die kort kant. Eix nie 'n kragtige grafiek om die nadeel as ek wil om te sien, maar jy kan sien dat daar is baie van die geskiedenis. Die maand grafiek is sterk en stabiel; so moenie fokus op hierdie een vir 'n lang tyd so ver as die posisie is bekommerd. Jou mid-term week is baie sterk en baie stabiel. Ek is lief vir die voorkoms daarvan. Op soek na jou dag kort termyn is daar ton van krag vandag en tonne verkoop druk. Wizetrade Stock Trading System "Wizetrade" is 'n seminaar en sagteware program wat ontwerp is hoofsaaklik vir begin en intermediêre handelaars. Wat is interessant oor "Wizetrade" is dat dit moeilik is om te onderskei of George Thompson, "Wizetrade se" goudsmid staan ​​verkoop van 'n handel stelsel of 'n kaartjie na finansiële vryheid. Die "Wizetrade" webwerf noem hoe dit gehelp het 130,000 mense raak beter handelaars. Die volgende lyn praat oor die verkryging van finansiële vryheid, met genoeg geld vir aftrede en in staat is tot 'n kollege bekostig vir jou kinders. Maak my doeltreffendheid van die stelsel twyfel selfs verder is "Wizetrade se" eis om te werk met forex, opsies, kommoditeite. en daar is selfs 'n outomatiese handel opsie. Dit is moeilik om te glo dat enige een stelsel, veral die een beskikbaar is vir die algemene publiek teen 'n redelike prys, vaardig oor vier bateklasse kan wees. Wat gee my 'n paar bedenkinge oor "Wizetrade". Terwyl "Wizetrade" wel 'n goeie kliëntediens, sy CommandTrade sagteware is byna minzaam eenvoudig. Baie van die groot bokse rooi, groen of geel. Dit is so eenvoudig nie. Ek dink die meeste handelaars wat nuttig gewees het vir 'n gedeelte van die tyd sal nie aangeskakel word deur wat "Wizetrade" het om te bied. "Wizetrade" is gebaseer op tegniese aanwysers dat baie handelaars is waarskynlik reeds vertroud is met, soos bewegende gemiddeldes en konvergerende lyne. Ek het ook gevind "Wizetrade" 'n bietjie kort op help handelaars verstaan ​​die belangrikheid van risiko en geldbestuur, veral omdat nuwe handelaars is "Wizetrade se" fokus te wees. Potensiële kopers kan enige "Wizetrade" produk vry vir 90 dae probeer en as jy besluit om in te teken op, kry jy toegang tot 'WizetradeTV ". wat gestroom oor die "Wizetrade" webwerf tydens die handel dag. In reële tyd, kan handelaars antwoorde op hul handel idees te kry. Moenie te beïndruk al wees, die oproepe is baie gemiddeld. Trouens, die "Wizetrade se" prestasie is nie die moeite werd $ 150 maand. Dit is nie 'n bedrogspul, maar dit is nie jou geld werd. Ek gee "Wizetrade" 2 out of 5 stars. P. s. As jy wil graag my probeer en bewese metode waar jy 'n betroubare inkomste uit die gerief van jou eie huis kan skep sien dan Sluit hieronder. en Ek sal julle my eksklusiewe verslag te stuur.


No comments:

Post a Comment